måndag 10 december 2018

Nyårssprinten 2018 TBR


Nu har jag bestämt min TBR för nyårssprinten 2018 och under vilken utmaning de hamnar.

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, J.K. Rowling
Utmaningar: En inläsning, En bok du endast lyssnar på.

Den store Gatsby, F. Scott Fitzgerald
Utmaningar: En gammal bok från din TBR

Gemina, Amie Kaufman och Jay Kristoff
Utmaning: En ny bok från din TBR, En bok över 365 sidor

Det osynliga barnet, Tove Jansson
Utmaningar: En bok om vintern/julen

Nu ser vän av ordning att det minsann är en utmaning som saknas, nämligen En bok som innehåller en nystart. Och det är ju sant, den är inte med, men... Större delen av de här böckerna har jag ju inte läst förut, så jag vet inte om de innehåller en nystart, men jag är övertygad om att någon av dem definitivt landar under den utmaningen, efter att jag läst boken. Vilket innebär att jag tror jag kommer klara den utmaningen också. Smart va!?!

1 kommentar: