fredag 2 december 2016

Wrap up November


Lästa böcker i November:
Månadens bästa bok:
Det kan inte hjälpas... New Moon var bäst denna månaden. Jag gillar kemin som skapas och det blev inte sämre vid omläsning.

Månadens överraskning:
Serien om Tearling var riktigt bra. Men egentligen var det ingen direkt överraskning då jag hört mycket gott om den. Överraskningen låg nog mer i att den inte kändes övehypad.

Månadens besvikelse:
Besvikelsen över att det går så trögt att läsa/lyssna just nu. Jag har så mycket böcker som jag längtar efter att läsa, men ändå går det så trögt.

Mina tankar:
Läsandet går på halvfart, om ens det, och det är bara att gilla läget. Då blir det ju desto viktigare att det är bra böcker som slukas och det måste jag säga att månadens böcker varit. Jag är mycket nöjd med dem alla tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar