tisdag 3 september 2019

Sammanfattning Augusti


Lästa böcker i Augusti:  6 st.

Genomsnittligt betyg: 3,6

    Månadens utmaningsböcker:
    • Kaosutmaningen: 3/35 (20) Totalt: 15/35
    • Omläsningsutmaning:  1/10 Totalt 12/10
    • Klassikerutmaning: 1/10 Totalt 4/10
    • Hyllvärmare: 2 st Totalt: 5/10
    • Goodreadsutmaning: 42/52 

    Ljudböcker:   4 st
    Nya författare (för mig):  1 st
    Påbörjade serier: 1 st
    Avslutade serier:  0 st
    Månadens bästa Roman: Divergent, Veronica Roth
    Månadens överraskning: Min fantastiska väninna, Elena Ferrante
    Månadens äventyr: Divergent, Veronica Roth

    Mina tankar om...
    Min läslust och förmåga att läsa börjar så smått återkomma vilket är härligt. Lite beror det nog på att hösten börjar visa sig, med regnrusk och lite mer mörker. Kul för mig som älskar hösten och lugnet den för med sig. Sex böcker blev lästa och det var bara två omläsningar. Inte var det bara ljudböcker heller. Helt okej böcker, några gamla favoriter och så lite nytt som var helt ok. Några utmaningar lyckades jag också pricka in. Nu är jag på gång som läsare igen. Yey...

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar