torsdag 9 februari 2023

The Hawthorne Legacy, Jennifer Lynn Barnes

Titel
: The Hawthorne Legacy
Serie: The Inheritance games #2
Författare: Jennifer Lynn Barnes
Utgivningsår: 2021
Förlag: Little, Brown and Company
Sidor/tid: 352 sidor
Genre: YA, Mystery
Språk: Engelska

Handling:
The Inheritance Games ended with a bombshell, and now heiress Avery Grambs has to pick up the pieces and find the man who might hold the answers to all of her questions--including why Tobias Hawthorne left his entire fortune to Avery, a virtual stranger, rather than to his own daughters or grandsons.

Thanks to a DNA test, Avery knows that she's not a Hawthorne by blood, but clues pile up hinting at a deeper connection to the family than she had ever imagined. As the mystery grows and the plot thickens, Grayson and Jameson, two of the enigmatic and magnetic Hawthorne grandsons, continue to pull Avery in different directions. And there are threats lurking around every corner, as adversaries emerge who will stop at nothing to see Avery out of the picture--by any means necessary.

Snabb sammanfattning av vad jag tyckte
Första boken The Inheritance games tog mig med storm med sina mysterier och hemliga passager och intriger. The Hawthorne Legacy fortsätter på samma bana och det går väldigt lätt att läsa. Lite av historien klarnar och man får en lite bättre överblick. De hemliga gångarna finns kvar, det tillkommer mysterier och det är med livet som insats som Avery håller sig kvar på Hawthornes gods. Den första förälskelsen kanske har lagt sig hos mig, men jag tycker fortfarande det är väldigt roligt att läsa de här vackra böckerna. 

Ett tips är att den här trilogin finns på bokrean i år (2023) på adlibris. Fasy då med de fula omslagen, tyvärr.

Jag väntar med att köpa den tredje boken tills jag kan få tag i den som passar ihop med denna snygga utgåvan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar