torsdag 4 juli 2024

Sammanfattning Juni


Lästa böcker i Juni:  5 st. 1 DNF

  • The Never Game, Jeffrey Deaver
  • I nationens intresse, Jan Guillou📚
  • Kvinnor i vitt, Barbara Wood DNF
  • The Wishing game, Meg Shaffer 📖
  • Döda talar inte, Ann Cleeves 📚
  • The Reappearance of Rachel Price, Holly Jackson 🆕
😨 Utmana mig själv: 4 st + (1DNF)/12
📖 Från bokhyllan: 7 st /12
🎧 Länge i Ljudbokshyllan: 3st +(2 DNF) st /12
🆕 Relativt ny bok: 7 st /12
📚 Serie jag följer: 9 st /12
🔖 Bokreabok: 2 st /12
🤓 Övrigt: 6 st /12

Goodreadsutmaning: 34+( 6DNF)/52 
Kaosutmaningen:  19/20

Tid lyssnat: 58 timmar 1 minuter
Sidor läst: 278 sidor

Kommentar:
Jag kom inte riktigt in i boken The Never Game. Den var nog egentligen inte dålig utan jag hade nog bara svårt att fokusera.

Desto bättre gick det för I nationens intresse. Jag gillar hur Jan Guillou skriver och det är spännande att följa Carl Hamilton

The Wishing game tog ett tag att komma igenom men var en urgullig bok om böcker författare och att kämpa för det man önskar.

Böckerna av Ann Cleeves är ett nästan lika säkert kort som Guillous böcker. Döda talar inte var en spännande lyssning om Vera Stanhopes fall.

The Reappearance of Rachel Price var lättlyssnad och spännande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar