torsdag 29 september 2022

Att läsa i Oktober

Jag har fortfarande lite svårt för att få läst eller lyssnat på någonting, så oktobers TBR är väldigt löst hållen. Framför allt är det böckerna i utmaningen som jag är osäker på om jag kommer att få läst. De är fysiska böcker allihop och två av dem är regäla bitar som jag vill njuta av inte stressläsa. Det får bli som det blir, men detta skulle jag vilja ha fått läst vid månadens slut.



Kom ikapp i serien



Hero of ages, Brandon Sanderson (påbörjad i september)
Sommardåd, Stephen King (Novell från Årstider)
Vengeful, V.E Schwab
En svärm av tusen bin 2, Diana Gabaldon









Fysiska böcker:
  • Hero of ages, Brandon Sanderson
  • Vengeful, V.E Schwab
  • En svärm av tusen bin 2, Diana Gabaldon
Ljudböcker:
De osynliga, Roy Jacobsen









Drömmarnas flod, Elisabeth Nemert
Sarek, Ulf Kvensler
  • Sommardåd, Stephen King

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar