måndag 29 februari 2016

Wrap up Februari





Lästa böcker i Februari:
Månadens bästa bok:
Är inte bara en bok utan Robin Hobbs fantasytrilogi om "The assassin". Jag försvann in i den serien i början av februari och trillade omtumlad ut måååånga timmar senare! Wow liksom... Finns det något bättre än att bara sugas in i en värd och nästan känna sig lite förvirrad av verkligheten när det hela tar slut!

Månadens överraskning:
A Court of Thorns and Roses var inte så bra som jag trott. Kan det bero på att jag fortfarande var så överväldigad av Robin Hobbs böcker?  Det är inte lätt att komma som bok efter ett sånt kärleksförhållande. Risken är ju då att man inte när ändå fram

Månadens besvikelse: 
The Siren var verkligen inget för mig.

Mina tankar:
Fyra böcker från Storytel och en fysisk bok blev det. Tur att man kan gå ut och gå, köra bil, tvätta osv samtidigt som man lyssnar på bok, med tanke på hur många timmar det tog att lyssna igenom Hobbs böcker. Ca 84 h!!!!! Det är 3,5 dygn!!!

1 kommentar:

  1. Det är verkligen inte lätt att börja på nya böcker precis efter man har läst något f a n t a s t i g t. Man måste liksom sörja lite, haha. Kram

    SvaraRadera