fredag 31 juli 2015

Wrap up Juli


Juli blev en bra läsmånad tillslut, men jag fick inte läst så mycket som jag planerat. De stora tjocka outlanderböcker ligger orörda i hyllan och istället blev det flera böcker som jag lyssnade på från Storytel.

Destined for Doon var en helt underbar bok i sagostil. Betyg 5/5

These Broken Stars var en bra bok men inte riktigt som jag förväntat mig. Den utspelade sig på en annan planet. Betyg 4/5

Och så levde de lyckliga, var lite småseg emellanåt men OK tidsfördriv i brtist på annat. Betyg 3/5

Du glömde säga hej då, var en snabb, gullig, lättläst ungdomsbok i nutid. Betyg 4/5

The Heir lyssnade jag på och den var bättre än jag trott, jag hade svårt att släppa den. Betyg 4/5

Talon !!!!! Jag är helt förälskad i Talon! Betyg 5/5

Rogue !!!!! Denna serie har mig i sitt grepp. Har en regäl läsbaksmälla efter dessa två böcker. Jag saknar Ember, Riley och Garret !!!! Betyg 5/5

Jag lär inte börja med outlanderböcker i augusti heller då jag har beställt en del böcker från cdon.com som precis har flyttat in...



Jag kan knappt vänta... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar