onsdag 1 april 2015

Top ten tuesday 31 Mars

Top ten tuesdag från www.brokeandbookish.com

March 31: Ten Books You Recently Added To Your To-Be-Read List

En dag sen men, men... Det här är ju inte så svårt, då jag hela tiden hittar nya böcker jag vill läsa. Jag undrar när jag skall hinna med att läsa allihop...

  1. The Young Elitens, Marie Lu
  2. The Program, Susanne Young
  3. Fangirl, Rainbow Rosell
  4. Anna and the French Kiss, Stephanie Perkins
  5. A Court of Thorns and Roses, Sarah J. Maas
  6. See Me, Wendy Higgins
  7. The Jewel, Amy Swing
  8. Untold (the Lynburn Legacy #2), Sarah Rees Brennan
  9. Unmade (the Lynburn Legacy #3), Sarah Rees Brennan
  10. The Glass Arrow, Kristen Simmons
Mycket böcker på engelska här... Men det tar ju såååå lång tid innan och om de kommer på svenska. Detta är de senaste jag lagt till, men troligtvis inte de jag kommer läsa nnärmaste tiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar