fredag 24 februari 2017

Resultatet av bokrean 2017

Om man någon gång på året skall frossa i böcker så är det i bokreatider tycker jag.  Utbudet av böcker jag vill ha kanske inte är jättestort, men det kanske jag skall vara glad över, för uppenbarligen hittar jag en del böcker ändå.

I första bilden syns mina böcker som jag köpt från Bokus, Adlibris och Akademibokhandeln. Vän av ordning kanske ser att det är två böcker som inte fanns med på rean (The Rose and the Dagger av Renée Ahdieh och Crystal Storm av Morgan Rhodes) och de stämmer ju. Men de åkte med av bara farten när jag ändå beställde böcker för jag behövde ju dem också.
Jane Austen - Övertalning
Emily Bronte - Svindlande höjder
Charlotte Bronte - Violette
Ann Aguirre - Utpost (läst på engelska)
Julie Kagawa - Drakarna (läst på engelska)
Julie Kagawa - Rebellerna (läst på engelska)
Marie Lu - Den unga Eliten
Jessie Burton - Miniatymakaren
Dumplin - Julie Murphy
Anna Todd - När vi föll
Anna Todd - När vi möttes
Anna Todd - När vi tvekade

Sen skulle jag inte köpa mer böcker på rean, men ibland kan man lixom inte hålla sig. Jag smet även in i en av Ugglans bokhandlar och kom ut med 
Agatha Christie - 4.50 från Paddington
Agatha Christie - Monogrammorden
Ruta Sepetys - Färgen på drömmar
 
Barnen fick också några böcker naturligtvis
1000 saker att rita
Henrik Tamm - Ninja Timmy och den vita apans hemlighet
Rick Riordan - Eldtronen
Minecraft bygg fantastiska världar och städer
Karin Holmberg - Karins syjunta
Beppe Singer - Beppe testar 15 experiment i köket
Claire Montgomerie - Virka steg för steg till roliga virkprojekt
Emmie Dodson & Sarah Horne - Äckligaste boken om kroppen
Så ritar du djur

och jag får det till totalt 24 bokreaböcker och två normalpris. Att jag köpt Brandon Sandersons Sista Riket till normalpris någon vecka innan bokreakatalogerna kom ut tyckte jag var lite surt. Men men... Så kan det gå. 
Hur gick det för er på rean?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar