torsdag 1 oktober 2015

Wrap up September



Lästa böcker i September:


  • Branded, Abi Ketner & Missy Kalicicki.  4/5
  • Hunted, Abi Ketner & Missy Kalicicki.  3/5
  • Tredje Principen, Anna Jakobsson Lund 4/5
  • Röd Drottning, Victoria Aveyard.  4/5

  • Månadens bästa bok:
    Månadens bästa bok var nog "Tredje Principen" av Anna Jakobsson Lund. Den var välskriven och genomtänkt. Med en härlig cliffhanger i slutet så jag ser fram emot uppföljaren som kommer senare i år.

    Månadens överraskning:
    Jag vet inte om det direkt var en överraskning, men det var också "Tredje Principen" av Anna Jakobsson Lund. Det var definitivt den bok som stack ut mest denna månad. Överraskningen ligger väl kanske i att den inte syns mer ute. Jag har inte sett den i en enda bokhandel (kan väl tilläggas att jag inte varit i så jättemånga) Måste kolla om de har den på det lokala biblioteket...

    Månadens besvikelse: 
    Hunted var full med klyschor och förutsägbara moment. Den passade tyvärr inte mig alls.

    Mina tankar:
    Riktigt dålig läsmånad med bara fyra böcker lästa. Har jättesvårt att komma in i någon bok just nu, trots att jag just nu låser "Queen of Shadows" som jag sett fram emot länge. Tyvärr är livet lite för stressigt och tröttande just nu, men det blir nog bättre i oktober. Laddade ju upp med lite böcker på bokmässan.

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar