måndag 1 juli 2024

Att läsa i Juli



Det är bara att erkänna att det jag visste skulle hända hände. Jag hann inte med så många böcker i Juni som jag ville. Några böcker därifrån får därför följa med in i Juli och sedan lägger jag till lite omläsningar som jag tänkt att jag skulle läsa på semestern. Det blir så många böcker att de inte heller lär hinnas med.

😨 Utmana mig själv: 

📖 Från bokhyllan: 
  • Sista sommaren, Eleonore Holmgren
🎧 Länge i Ljudbokshyllan: 

🆕 Relativt ny bok: 
  • The Reappearans of Rachel Price, Holly Jackson (oj då, den blev visst utläst i Juni ändå)
📚 Serie jag följer: 
  • Ön, Ragnar Jonasson (Hulda Hermansdottir #2) (påbörjad i Juni)
  • Inferno, Dan Brown (Robert Langdon #4) (kvar från Juni)
  • Fiendens fiende, Jan Guillou (Carl Hamilton #4)
🔖 Bokreabok: 

 🤓 Övrigt:
  • Järnkonungen, Julie Kagawa (omläsning)
  • Järnprinsessan, Julie Kagawa (omläsning)
  • Järndrottningen, Julie Kagawa (omläsning) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar