torsdag 30 september 2021

Rouge Protocol, Martha Wells

Titel
: Rogue Protocol
Serie: The Murderbot Diaries #3
Författare: Martha Wells
Utgivningsår: 2018
Förlag: Recorded books, Inc
Sidor/tid: 3 timmar 46 minuter
Genre: SciFi
Språk: Engelska

Ljudbok
Inläsare: Kevin R. Free

Handling:
SciFi’s favourite antisocial A.I. is back on a mission. The case against the too-big-to-fail GrayCris Corporation is floundering, and more importantly, authorities are beginning to ask more questions about where Dr. Mensah's SecUnit is. And Murderbot would rather those questions went away. For good. Martha Wells' Rogue Protocol is the third in the Murderbot Diaries series, starring a human-like android who keeps getting sucked back into adventure after adventure, though it just wants to be left alone, away from humanity and small talk.

Snabb sammanfattning av vad jag tyckte
Jag gillar de här korta böckerna med den dryga roboten som hackat sig själv. Varje bok innehåller ett litet kort äventyr som snabbt är genomlyssnat. Jag förstår dock inte varför varje del är så kort istället för att vara en hel tjock bok, men så länge jag kan lyssna på dem på Storytel gör det mig inget. Att köpa dem känns inte rimligt, då varje liten del kostar som en vanlig roman. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar