lördag 1 juli 2017

Sammanfattning Juni och halvårskontroll


Lästa böcker i Juni:
Antal lästa sidor:  913 sidor
Tid jag lyssnat:  37 timmar 22 minuter

Månadens utmaningsböcker:
  • Boktolva:  0 st

Totalt avklarade i år:  9 st
  • Kaosutmaningen: 0 st

Totalt avklarade i år:  23 st. Avklarad i April √ (fortsätter dock att pricka av om möjlighet finns!)

Goodreadsmål halvårsrapport:
Jag och goodreads är inte riktigt överens och jag kan inte hitta var det felar. Jag får det till att jag läst 46/52 Goodreads säger 47/52. Oavsett ligger jag plus. Har uppenbarligen läst fler än en bok per vecka.

Påbörjade serier:
  • Everland
  • Falling Kingdoms (omläsning)
  • The trials of Apollo
Avslutade serier:

Månadens bästa bok:
Bok två av bok två i Mistborntriologin, började lite segt men tog sig och var lika bra som de två första böckerna. 

Månadens överraskning:
Falling Kingdoms tycker jag bättre om under omläsningen än förstaläsningen. Och trots att det bara är strax över ett år sen jag läste dem, har jag glömt så mycket. Kan det ha att göra med att jag låg hemma utbränd vid den tiden? Vet inte, men jag är glad att jag bestämde mig för att läsa dem igen.

Mina tankar:
Inga utmanings böcker denna månaden, en bok jag inte ens orkade igenom och bara 5 och en halv bok. Jag är ändå nöjd att han läst så mycket mellan alla bad, grillkvällar och jorgubbspauser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar