söndag 31 maj 2015

Läst under maj månad...


Under maj månad har hunnit läsa sju böcker. Alla böcker var helt ok, eller ja... Jag började lyssna på en bok "Kvinnan på tåget" av Paula Hawkins, som jag inte har med på listan, eftersom jag inte kommer igenom den. Ingen bok i min smak, för mycket realistiskt elände, så jag avslutade mitt i, får se om jag fortsätter att läsa någon gång. Det känns dumt att "slösa" tid på något man inte riktigt gillar när det finns så mycket annat att läsa.

MEN... tre av böckerna jag läst under månaden är definitivt några favoriter. Bäst var Fangirl, Starcrossed Helena och Sätt mig i brand! Helt underbara böcker, läs dem! Unmade, Untold Anna och den franska kyssen och Black Ice var helt klart underhållande och läsvärda de med.
Nu är det dags att börja planera sommarläsningen och jag har en hel hög som ligger och väntar på att få bli lästa... och några som skall komma med posten... och så är det snart dags för en tur till biblioteket, så inga problem att få tag i något att läsa här inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar