lördag 1 juni 2024

Att läsa i Juni



Denna månad har jag fått lite hybris. Istället för ca 6 böcker på min TBR har jag tryckt in 10 stycken. Fullständigt orimligt med tanke på hur fullt det är i almanackan i Juni. Men det fanns inte en bok jag kunde plocka bort.

😨 Utmana mig själv: 
  • Gentlemen, Klas Östergren
📖 Från bokhyllan: 
  • The Wishing game, Meg Shaffer (påbörjad i Maj)
🎧 Länge i Ljudbokshyllan: 

🆕 Relativt ny bok: 
  • The reappearans of Rachel Price, Holly Jackson
📚 Serie jag följer: 
  • I nationens intresse, Jan Guillou (Hamilton #3)
  • Döda Talar inte, Ann Cleeves (Vera Stanhope #4)
  • Ön, Ragnar Jonasson (Hulda Hermansdottir #2)
  • Heder utan samvete, Marc Cameron, Tom Clancy (Jack Ryan Universe #18?#27?)
  • Inferno, Dan Brown (Robert Langdon #4)
🔖 Bokreabok: 

 🤓 Övrigt:
  • The Never Game, Jeffrey Deaver (påbörjad i Maj)
  • Kvinnor i vitt, Barbara Wood

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar