måndag 1 juni 2020

Att läsa i Juni



Denna månaden blir det en alltför stor TBR-hög, men det är så mycket jag vill läsa och jag vill ha lite att välja på. Jag vet dessutom inte hur sommaren kommer bli. Kommer jag ha mycket tid att läsa? Eller lite? Covid-19 gör ju att saker och ting inte är som det brukar och jag har svårt att planera. 

Goodreads Choice Awards-böcker
Paus

Fysisk TBR
The Traitor's Kingdom, Erin Beaty (the Traitor's Circle #3)
Högt spel, Leigh Bardugo (omläsning) (Six of Crows #1)
Laglöst rike, Leigh Bardugo (Six of Crows #2)

Ljudbok
Moment of Truth, Kasie West (kvar från Maj)
Ballad of Songbirds and Snakes, Suzanne Collins Pågående...
Förvänta dig det värsta, Petteri Nuottimäki
Sambo på försök, Beth O'Leary
Den gränslöse, Jussi Adler-Olsen (Avdelning Q #6)
Fyrmästarens dotter, Ann Rosman (omläsning)(Marsstrandserien #1)
(Teodlarens hustru, Dinah Jefferies (ev. i Juli)

Bokcirkelbok
Teodlarens hustru, Dinah Jefferies (ev. i Juli)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar