söndag 1 december 2019

Sammanfattning November


Lästa böcker i November:  8 st.

Genomsnittligt betyg: 2,9

    Månadens utmaningsböcker:
    • Kaosutmaningen: 3/35 (20) Totalt: 20/35
    • Omläsningsutmaning: 1 /10 Totalt 14/10
    • Klassikerutmaning: 4/10 Totalt 11/10
    • Hyllvärmare:  0 st Totalt: 9/10
    • Goodreadsutmaning: 67/52

    Ljudböcker:  8 st
    Nya författare (för mig):  6 st
    Påbörjade serier: 1 st
    Avslutade serier: 0 st
    Månadens bästa Roman: Rebecca, Daphne Du Maurier
    Månadens överraskning: Anne Franks Dagbok, Anne Frank
    Månadens äventyr: -

    Mina tankar om...
    November är slut och vi går in i årets sista månad. Som läsmånad sett var november rätt ok. Månaden började med bra böcker, men mina val blev sämre och sämre. Men på den positiva sidan har jag klarat de flesta av årets utmaningar, en del med råge. Nu är det bara en hyllvärmare som skall läsas och sen är jag klar.

    Rebecca var riktigt bra och Anne Franks dagbok också. Dessa två böcker överraskade och jag är så glad jag läst dem. Rekommenderas till andra läsande individer. 

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar