torsdag 1 november 2018

Sammanfattning Oktober


Lästa böcker i Oktober: 3 st.

Genomsnittligt betyg: 4,33

Månadens utmaningsböcker:
  • Boktolva: 0/12 Totalt: 11/12
  • Kaosutmaningen: 0/35 (20) Totalt: 29/35 klar
  • Lyssningsutmaning: 0/12 (6) Totalt: 4/12
  • 6 klassiker på 6 månader: 1/6 Totalt 3/6
  • Hyllvärmare: 0/6 Totalt: 4/5
  • Goodreadsutmaning: 77/52 klar
Ljudböcker:  3 st
Nya författare (för mig):  2 st
Påbörjade serier: 1 st
Avslutade serier:  0 st
Månadens bästa Roman: The Lies of Locke Lamora
Månadens överraskning: The Lies of Locke Lamora
Månadens karaktär: Locke Lamora
Månadens romans: Dåligt med romanser denna månaden...
Månadens vänskap: Locke och Jean, vänner i vått och torrt.
Månadens äventyr: Allt med Locke Lamora är ett äventyr

Mina tankar:
Hallå? Ursäkta.... Är det någon som vet vart oktober tog vägen? Jag måste helt ha missat när månaden drog förbi. Kan det ha något att göra med att jag befunnit mig någon helt annanstans än i verkligheten? Jag har nämligen varit på äventyr med Locke Lamora och hans vänner. Första och andra boken i serien har avverkats, alltså runt 47 timmar (över en heltidsvecka!!!) har jag umgåtts med dem, när de har bedragit, charmat och försökt överleva. Jag föll pladask från första början och det är ren och skär lycka att hitta böcker som passar mig så väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar