tisdag 7 augusti 2018

Roomies, Christina Lauren

Titel: Roomies
Originaltitel: Roomies
Serie: -
Författare: Christina Lauren
Utgivningsår: 2017
Förlag: Simon & Shuster Audio
Sidor/tid: 9 timmar 35 minuter
Genre: Kärlek, nutid, New York
Språk: Engelska

Ljudbok
Inläsare: K.C. Sheridan

Kort sommarrecension

Handling:
Christina Lauren have fast become my go-to for sexy, honest contemporary erotic romance' Heroes and Heartbreakers From subway . . . Monday night. Wednesday morning. Friday lunchtime. Holland Bakker plans her journeys to work around the times the handsome Irish musician, Calvin McLoughlin, plays his guitar in the 50th Street subway station. Lacking the nerve to actually talk to the gorgeous stranger, Holland is destined to admire him from a distance. Then a near-tragedy causes her busker to come to her rescue, only to disappear when the police start asking questions. To Broadway . . . Keen to repay Calvin, Holland gets him an audition with her uncle, Broadway's hottest musical director. When he aces the tryout, Calvin's luck seems to have turned - until his reason for disappearing earlier becomes clear: he doesn't have a visa. To happy ever after? Impulsively, Holland offers to wed the Irishman to keep him in New York, still keeping her infatuation secret. Calvin becomes the darling of Broadway, while their relationship evolves from awkward roommates to besotted lovers. Yet surrounded by theatre and actors, what will it take for Holland and Calvin to realise that they both stopped pretending a long time ago?

Mina tankar:
Handlingen som beskrevs till den här boken var det som jag uppmärksammade och det som lockade mig att lyssna på den här. Det är spännande att se hur två främmande människor reagerar, när de tvingas ihop av omständigheter. Det är också den biten av historien jag uppskattar när jag lyssnar. Däremot har jag lite svårt för karaktärerna och kemin, som enligt mig, inte riktigt finns där. Karaktärerna tar en del konstiga beslut och sexscenerna är ganska detaljerade, vilket jag inte uppskattar, och jag får också känslan av att händelserna berättas mer än beskrivs så jag kan känna med dem.

Det blev varken så gullig eller så komplicerat som jag vill ha mina kärleksromaner, utan mer en bok fylld med kommunikationsproblem och jobbig ångest.

Roomies är en snabb, ångestfylld roman med haltande kärlek och en massa onödiga och obekväma sexscener.

Betyg: 3/5



Går att köpa på cdon.comAdlibris.comBokus.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar