fredag 3 november 2017

Sammanfattning Oktober

Lästa böcker i Oktober:

Antal lästa sidor:   312 s.
Tid jag lyssnat:  39 timmar  18 minuter

Månadens utmaningsböcker:
  • Boktolva:  0 st
Totalt avklarade i år:  9 st
  • Kaosutmaningen: 0 st
Totalt avklarade i år:  25 st. Avklarad i April √ (fortsätter dock att pricka av om möjlighet finns!)
  • Goodreadsutmaning: 75/52
Avklarad i Juli √

Påbörjade serier:
  • Ruth Galloway
  • Finishing School
Avslutade serier:

Månadens bästa bok: The Handmaid's tale

Månadens överraskning: The Handmaid's tale

Mina tankar:
Oktober ja, en månad att glömma. För mycket tragiskt i min närmsta omgivning och regäl förkylning med feber i två omgångar. Har varken läst eller lyssnat mycket och har dåligt samvete för recensionsex som ännu inte blivit lästa. Å andra sidan vill jag ge dem all min uppmärksamhet och inte dela den med förvirringen och oron som råder runt omkring mig. Hoppas på en mycket lugnare månad nu, då vi nu redan hunnit in i november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar