måndag 1 augusti 2016

Wrap up Juli



Lästa böcker i Juli:
Månadens bästa bok:
Månadens bästa bok var A Court of Mist and Fury, eftersom jag blev lite besviken på första boken i denna serie var jag egentligen inte så sugen på att läsa denna. Men vilken tur att jag gjorde det. Sarah J Maas har gjort det igen, spänning, överraskningar och helt enkelt en fantastisk läsning.

Månadens överraskning:
Samma svar här. A Court of Mist and Fury överraskade mycket positivt!

Månadens besvikelse:
Eftersom jag tyckte The Summer I Turned Pretty och Ingen sommar utan dig var underbar sommarläsning, var det lite tråkigt att sista boken i serien inte var lika bra.

Mina tankar:
The Summer I Turned Pretty fick mig ur min sega lässvacka. Det är helt plötsligt lätt och roligt att läsa igen, även om tiden kanske inte alltid finns. Men att ha glädjen tillbaka är så underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar