Jag vill nog ta det lite som det kommer i Juli och läsa det som dyker upp och fångar mitt intresse. Jag hoppas på lata dagar med mycket läsning men vet också att att det ibland inte blir som man tänkt. Men här är ändå två böcker som påbörjats i Juni och två fysiska böcker som jag tänker passar till semestern.
- Tomb of the Sun King, Jaquelyn Benson (Påbörjad i Juni)
- Vattenmelonen, Marian Keyes (Påbörjad i Juni)
- Döden tar semester, Carina Burman
- Innan kaffet kallnat, Toshikazu Kawaguchi
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar