lördag 1 juni 2019

Sammanfattning Maj


Lästa böcker i Maj: 2 st.
  • De utvalda - Monstrets Dotter, Kristin Cashore (omläsning) 5/5
  • Harry Potter and the Goblet of Fire, J.K Rowling (omläsning) 5/5
Genomsnittligt betyg: 5

    Månadens utmaningsböcker:
    • Kaosutmaningen: 0/35 (20) Totalt: 12/35
    • Omläsningsutmaning:  2/10 Totalt 8/10
    • Klassikerutmaning: 0/10 Totalt 3/10
    • Hyllvärmare: 0 st Totalt: 3/10
    • Goodreadsutmaning: 29/52 

    Ljudböcker:  2 st
    Nya författare (för mig):  0 st
    Påbörjade serier:  0 st
    Avslutade serier:   0 st
    Månadens bästa Roman: (båda är riktigt bra... Därav omläsning)


    Mina tankar om...
    Tja... Det är ju rätt tydligt att läsningen går riktigt dåligt. Hjärnan fixar inte att läsa en fysisk bok och jag har svårt att koncentrera mig på något nytt, så det blir att lyssna på gamla godingar. Vilket inte är helt fel det heller. Är just nu sjukskriven och har bara ca en månad kvar tills jag slutar jobbet. Hoppas att hjärnan och kroppen skall börja återhämta sig efter det, för jag saknar läsningen. 

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar