lördag 2 december 2017

Sammanfattning November


Lästa böcker i November:

Antal lästa sidor: 808  s.
Tid jag lyssnat: 59 timmar 37 minuter

Månadens utmaningsböcker:
  • Boktolva:  0 st
      Totalt avklarade i år:  9 st
  • Kaosutmaningen: 1 st
      30. En somrig bok, Lucky in Love, Kasie West
      Totalt avklarade i år:  26 st. Avklarad i April √ 
  • Goodreadsutmaning: 80/52
     Avklarad i Juli √

Påbörjade serier: -
Avslutade serier: -
Månadens bästa bok: Equilibrium, Anna Jakobsson Lund
Månadens överaskning: Lucky in Love, Kasie West

Mina tankar:
Inte många tankar om denna läsmånaden, inte just idag iallafall. Lite sömn vore inte fel, så man kan få igång de där grå där uppe. Hjärnstark var en bra intressant bok, men med mycket fakta. Jag har lyssnat på över hälften som ljudbok, men tror det är en sådan bok man måste äga och sätta lappar i och stryka under och kunna bläddra i. Tills jag har ett eget exemplar DNFar jag den.

1 kommentar:

  1. Kul att du gillade Lucky in Love! Jag måste skaffa hem den snart :)

    SvaraRadera