söndag 27 november 2022

Att läsa i december

Den värsta lässvackan kan ha släppt och jag ser fram emot böcker igen. Så för att få en extra kick denna månaden beställer jag böcker jag sett fram emot och har ett månadens tema därefter. Nu är det så att jag skall arbeta lite mer under hela December så vi får se hur mycket tid och ork det finns till dessa böcker, men jag ser ändå fram emot dem och det är ju härligt.

Beställ helt nya böcker och läs

  • Good Girl, Bad Blood, Holly Jackson
  • The Hawthorn Legacy, Jennifer Lynn Barnes
  • To Best the Boys, Mary Weber
  • For the Throne, Hannah Whitten


Fysiska böcker:
  • En svärm av tusen bin 2, Diana Gabaldon (Påbörjad i November)
  • Good Girl, Bad Blood, Holly Jackson
  • The Hawthorn Legacy, Jennifer Lynn Barnes
  • To Best the Boys, Mary Weber
  • For the Throne, Hannah Whitten
Ljudböcker:
  • Kyssfaktorn, Helen Hoang
  • Utlämnad Ragnar Jonasson
  • Svart som natten, Ann Cleeves





1 kommentar: