lördag 1 september 2018

Sammanfattning Augusti


Lästa böcker i Augusti: 3 st.
  • Hjärtlös, Marissa Meyer  3/5
  • My Lady Jane, Cynthia Hand, Brodie Ashton, Jodi Meadows 3/5
  • Inferno, Julie Kagawa 3,5/5

Genomsnittligt betyg: 3,16

Månadens utmaningsböcker:
  • Boktolva: 0/12 Totalt: 11/12
  • Kaosutmaningen: 0/35 (20) Totalt: 29/35 klar
  • Lyssningsutmaning: 0/12 (6) Totalt: 4/12
  • 6 klassiker på 6 månader: 0/6 Totalt 1/6
  • Hyllvärmare: 0/6 Totalt: 4/5
  • Goodreadsutmaning: 71/52 klar
Ljudböcker:  2 st
Nya författare (för mig):  3 st
Påbörjade serier: 1 st
Avslutade serier:  1 st
Månadens bästa Roman: Inferno
Månadens överraskning: ?
Månadens karaktär: ?
Månadens romans: ?
Månadens vänskap: ?
Månadens äventyr: ?

Mina tankar:
Den här månaden blev det inte mycket läst eller lyssnat. Jobbet har tagit all energi och hjärnverksamhet, tyvärr. Och böckerna jag faktiskt kom igenom var ganska mediokra på väldigt olika sätt. Mest besviken är jag över att jag inte kommit igenom min klassiker denna månaden, men å andra sidan vill jag ge den en ärlig chans med tid och ork. Kanske september blir bättre? Har så många böcker jag verkligen vill läsa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar