söndag 6 mars 2016

Det är den som möter som skall backa, Jan & Maria Berglin



Titel: Det är den som möter som skall backa
Originaltitel: Det är den som möter som skall backa
Författare: Jan & Maria Berglin
Utgivningsår: 2013
Förlag: Wahlström & Widstrand
Sidor/tid: 132
Genre: Serie
Språk: Svenska

Handling i korthet:
En samling komiska seriestrippar

Mina tankar:
Första bokreaboken är läst. Jag brukar älska Berglins serier. De brukar ha en genomtänkt, vass humor som kan få mig att skratta högt. Visst fanns det en del jag skrattade åt i denna bok med, men de flesta kändes ganska överarbetade. De ville och förklarade för mycket. Lite besviken är jag, men det var ändå en okej läsning.

Rekommenderas till:
De som uppskattar samtidskritik i humor och serieform.

Betyg: 2,5/5

Går att köpa på cdon.comAdlibris.comBokus.com
Läs om boken på goodreads

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar