onsdag 11 november 2015

Det här var ju tråkigt, David Batra

Lyssnat på Storytel

Titel: Det här var ju tråkigt (ljudbok)
Originaltitel: Det här var ju tråkigt
Författare: David Batra
Utgivningsår: 2015
Förlag: 
Sidor: 
Genre: Humor
Språk: svenska

Handling i korthet:
David Batra i stand up show med samma tema som sin bok "Det här var ju tråkigt", där huvudtemat är folks lappar i olika sammanhang.

Mina tankar:
Jag trodde detta var en ljudbok när jag valde den, men det visade sig vara en stand up- show med David Batra. Jag antar att den är baserad på hans bok "det här var ju tråkigt".

Även om det inte riktigt var vad jag hade väntat mig, blev jag glatt överaskad. Det var lätt att lyssna till och jag blev definitivt underhållen den timmen det varade och det var härligt att få skratta en stund.

Rekommenderas till:
De som vill få sig ett gott skratt.

Betyg: 4/5

Går att köpa på cdon.comAdlibris.comBokus.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar